13 Kasım 2015 Cuma

Sohbet Çet Hatırası Kız Arkadaşımla


Size bu mutluluğumu paylaşamadan geçemicem çünkü hayatımın aşkını http://www.sohbet.moda/ ile buldum. İnanılmaz derecede bağlandım ve büyük bir tutkuyla aşığım resimde gördüğünüz gibi. :)
Şöyle başlamam gerekirse; Bir gün çok bunaldığımı hissettim ve yalnızdım artık hayatımda birilerinin olacağından pek ümidim yoktu.

Perişandım,mutsuzdum ve sevgiye ihtiyacım vardı. Ve bilgisayarımdan internette google arama motorunda gezerken http://www.sohbet.moda/ takıldı gözüme. Daha sonra siteye girdim ve inceledim. Gerçektende güzel makaleler konular vardı. Sonrasında sohbet sitesi olduğunu farkettim. Hemen AnaSayfa da üstte yer alan "Sohbet'e Bağlan" butonuna tıkladım ve sonra çeşidi bol chat sohbet odalarına aktarıldım ve bi baktım bir dünya insan makara kukura sohbet ettiklerini gördüm bende katıldım dayanamadım tatlı sohbetlere. Ondan sonra sohbet ederken büssürü kızlarla yeni arkadaşlarla tanışma olanığını yakaladım taki hayatımın aşkıyla tanışana kadar.

Neyse onla bunla sıcacık tatlı tatlı sohbetimi yaparken bu resimdeki kız geldi özelime slm nbr dedi bende aslm iyidir seni sormalı derken sohbetimiz ilerledi ve iyice kaynaşmaya başladım kızla. Ve skype adreslerimizi facebook adreslerimizi twitter adreslerimizi paslaşıp ekleştik. skype ekledikten sonra birbirimizi sesli görüntülü kameralı olarak sohbetimizi yapamaya başladık. Sohbet gittikçe ballandı tatlılaştı. Sanki onu yıllardır tanıyor gibiydim çok sempatik çok arzulu bir bayandı.

 En sonda telefon numaralarımızı birbirimize verdik. Gün içerisinde konuşlamaya başladık telefonla sms olsun whatsapp olsun mesajlaştık. En sonda dayanamadık artık biribirimizi görmek için gün tarih yer belirledik ve  sonun da buluştuk. Yemek yedik,gezdik tozduk,birbirimizi daha yakın tanıdık,ten tene iken o sıcaklığını hissettim çok güzel bir zevk duygusuydu benim için.Bu resimde ilk görüştüğümüz anın karesidi. Güzel bir anıydı hala görüşüyoruz. Bizim aşk dolu hayat arkadaşlığımız var masallah diyim. Oyüzden iyi kide girmişim bu http://www.sohbet.moda/ çet sitesine çok mutluyum.  :)  sizlerede nasip olur inşallah.

Bu mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim. İnşallah sesimizi duyura bilmişimdir. Sizde bu duyguyu tatmanız dileğiyle. iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.